Alla hjärtans dag...nej alla skitens dag om du frågar mig!!!

Och det är bara för att jag inte har någon som uppvaktar mig! Jag har ingen man, pojkvän, på g kille, kk eller flört. Ingen...nada...inte ett skit!! Och jag har försökt att ignorera det faktum att dagen närmar sig men nu går det inte längre.

Jag hatar alla hjärtans dag!!

Det är bara ännu ett sätt att få folk att spendera mer pengar på skit!! Men sanningen är att jag skulle vilja ha någon att spendera skiten på. Jag vill ha någon jag med....fan vilken tung dag söndag kommer att bli...






Kommentarer
Postat av: efffy

i japan ahr man en dag där det är kvinnor som uppvaktar männen istället. du kanske borde testa nåt sånt :o. kanske någon av dina läsare skulle bli glada för en ritad blomma ^_^

2010-02-13 @ 02:20:49
URL: http://effy.blogg.se/
Postat av: matilda

alltså, förra året var det helt crazy, hade flera som ville träffas och allt det där. Men jag ligger på samma nivå som du iår. Alla hjärtans dag suger get. ska äta chips och mögla på mitt rum!

2010-02-13 @ 17:35:21
URL: http://nolongerironic.blogg.se/
Postat av: tallica

hahaha suger get...klockrent!

2010-02-13 @ 18:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0