Smidiga tallica strikes again!!!

Ok var någonstans ska jag börja...

För tre veckor sedan började den en ny kille på jobbet som jag slutade på idag. Mitt team hade ett par möten med honom i veckan då han höll i presentationer för diverse rapporter. På varje möte så kändes det att han tittade på mig, asså annorlunda från när han tittade på dom andra. Jag trodde att jag inbillade mig.

Ikväll när vi alla var ut och käkade tillsammans efter jobbet så satt han vid ett annat bord och tittade på mig ofta. Tänkte även då att jag inbillade mig. När det var dags att åka hem så var jag tvungen att gå tillbaka till kontoret för det var där ja hade bilen parkerad. Det är ungefär 15 min att gå och han bor exakt åt motsatta hållet.

Han insisterade på att följa mig till bilen för han tyckte att det var mörkt och sent för att jag skulle gå själv. Under tiden är han väldigt social, frågvis och trevlig. När vi kommer fram till bilen så säger jag att jag kan skjutsa hem honom eftersom han var så snäll som följde mig till bilen. Så jag gör det.

När vi kommer fram och det är dags att gå av så vänder han sig till mig och önskar mig lycka till på det nya jobbet och ger mig en kram. Men han släpper inte utan han håller kvar mig i kramen. Han trycker sin kind lite mot min och drar huvet bakåt lite grann bara och jag inser att han kommer att försöka kyssa mig!!!

Jag får panik
. Det var så länge sedan någon visade intresse för mig så jag visste inte hur jag skulle hantera det hela. I ren och skär panik så kollar jag omedelbart ner och kliar mig på näsan. PÅ NÄSAN!!!!!!! Han fatta juh självklart och drar sig tillbaka. Önskar mig lycka till än en gång, säger hej då och kliver ur bilen.


JÄVLA SOPA JAG ÄR!! Men va fan jag vart så chockad och jag fick panik. Han är en ganska söt kille och jag hade deffinitivt kunnat tänka mig att kyssa honom. Fan va länge sen det var jag fick känna en mans läppar!! Men som sagt är man smidig så är man smidig!!!

ORKA VARA JAG!!!



God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0