What the hell??!!

När jag kom till jobbet imorse så loggade jag in på min mail för att se...ja mina mail. Då ser jag att jag fått ett meddelande på Facebook från någon snubbe. Har ingen aning om vem han är och detta är meddelandet han har skickat till mig:

I was looking through all these ads here on the internet thinking to myself
"Look at all the poor, desperate, lonely women..." and then I saw your ad and
thought to myself "Hey, here's a poor, desperate, lonely woman that's actually CUTE..."
so I thought I'd write and see if you're as interesting on the inside as you are in this picture

Que?? What??? Vad i helvete???!! Så jag svarade:

what?? I have no ad!! And no I am not a poor, desperate, lonely woman that is looking for someone...especially not someone like you. So please stop writing to me!

Vadå...är det officiellt nu eller??? Kan man se på min profil bild på face att jag är ensam och desperat?? Va faaaaaan???!!!!



Bildkälla


Kommentarer
Postat av: short stuff

HAHAHAHHAHAHAHAH... det där är faktiskt lite creepy!!

2010-02-03 @ 11:51:35
Postat av: efffy

det är som en stor tatuering som syns i ansiktet :O

2010-02-03 @ 13:13:59
URL: http://effy.blogg.se/
Postat av: tallica

CRAP!

2010-02-03 @ 13:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0