Är du en idiot?

Sorry för att jag inte uppdaterat något men jag har haft jätte mycket att göra på jobbet. Idag var det en kund som anklagade mig för att misstänka att han var en terrorist. Jag frågade efter hans personnr...

Jag har gjort en egen undersökning och kommit fram till att 97% av alla människor där ute är extremt korkade. Dom verkar inte fatta att det finns regler och lagar som man måste följa. Någonsin hört talas om Bankskretesslagen?? Det är inget jag personligen har hittat på för att göra livet surt för dig. Jag önskar att jag kunde få hitta på egna regler för att kunna göra livet surt för kunderna för vissa förtjänar det!! När dom vill ha något gjort snabbt så bryr dom sig inte om säkerheten men när något händer...ja då klagar dom på att säkerheten inte fungerar!

Så...nu har jag spytt lite galla. Vilka idioter jag har pratat med idag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0