Jag skrev till honom...

...och jag kan informera er om att jag är sämst. SÄÄÄÄMSTASTE!! Så jäkla osmidig. Så här löd vår konversation på jobbchatten:

tallica: hej
Han: Hej. Ska gå på lunch nu, hade du nån kund eller nåt?
tallica: nej, ville ba säga hej. till vänster

Jag satt med andra ord till vänster om honom. Så när han kollar åt vänster och tittar på mig så vinkar jag....VINKAR!!!!!! Vem i helvete vinkar som ett jävla retard tvärs över kontors landskapet???!! Han halvt vinkar tillbaka och skriver:

Han: LUNCHTIME :D

Och sen så gick han på lunch. Och det var allt. Här har jag suttit hela morgonen och byggt upp modet att skriva ett jädrans hej på fucking jobb chatten och han gick på lunch! Inte har hans skrivit något sen han kom tillbaka heller. Men kan man klandra honom när jag vinkar som en idiot??!!

HATAR POJKAR!!!



En helt orelevant fråga men...tycker ni att dom här skorna är fina?


Kommentarer
Postat av: David

haha äsch då, var väl inte så farligt? det går nog bättre vid er nästa kontakt :-)

2010-07-14 @ 22:20:00
Postat av: David

näh, skorna är fula!

2010-07-17 @ 03:17:12
Postat av: tallica

crap.

2010-07-18 @ 17:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0