I'm sorry...

Jag är verkligen ledsen för den hemska uppdateringen men jag har skäl! Har juh börjat på ett nytt jobb och jag har inte lika mycket tillfälle att kunna blogga som på mitt förra jobb. Här måste jag jobba!!! Konstigt va??

Hur som haver så får jag genomgå en tre veckors intensiv utbilding där det är korvstoppning på hög nivå!! Jag är sjukt utmattad mentalt när ja kommer hem. Det positiva dock är att det finns ögongodis på kontoret ;) !! Det springer förbi en söt kille var och varannan minut.

Yippikayey motherfucker???? HELL YEAH!!!

Jag har gått från från att vara den enda snygga (?) på kontoret till flera nu  :)  Nackdelen dock är att lata moi måste vara fixad till jobbet varje dag. Men men får se hur det går. Jag ser fram emot eventuella jobb fester kan jag juh säga för det verkar pågå ganska mycket drama ;)

Nu ska jag iväg och röra på fläsket lite granna! Off to the gym!!!




Säg att ni har saknat mig da!!


Kommentarer
Postat av: Thomas

JA!!! Vi har saknat dig!

men tycker det är buskul att du trivs på ditt nya jobb!!! Go for it

2010-03-02 @ 20:10:03
Postat av: Lasse

Kom ihåg dessa ord: Inled inget förhållande elller liknande med någon aarbetskamrat!!

2010-03-03 @ 07:29:13
Postat av: tallica

Thomas: danke danke!!



Lasse: jag ska verkligen försöka, håller med om att det vore otroligt dumt!

2010-03-05 @ 19:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0