Nu vart det juh lite konstigt...

Jag sov juh som sagt med en gammal vän i lördags. Det är inget vi har gjort förut utan vi har bara vart kompisar. Jag behövde verkligen lite närhet och lite kärlek, har behövt det jääävligt länge kan jag säga! Men samtidigt så ville jag inte bara hitta en random kille och ligga med honom bara för att få ett skott i råttan!

När jag satt där och han hade sin arm om min midja så kände jag mig trygg. Vi gav varann mycket värme och det kändes bra. Jag är glad att det var med honom och ingen jag precis träffat :)

Meeeen en sak är jag lite orolig över. Trots att det kändes som om båda var ganska överrens om att vi "tröstade" varann så är jag rädd över att vi har förstört vår vänskap. Det är inte så att vi hörs varje dag och är bästa vänner men vi är kompisar. Han tröstade mig och sa att jag var för bra för McGills när jag var ledsen. Så jag messade honom igår kväll och tackade för en sjukt mysig kväll men han svarade inte förän ikväll...24 timmar senare och hans svar var:

"Tack sj tallica !!"

Jävlar om han leker nåt jävla spel med mig! Vänta med att svara på mess och grejer! Men jag känner att vi behöver ett namn på honom. Någon som har förslag på ett smeknamn för en kille som spelar hockey och river väggar???!!





Kommentarer
Postat av: sara

Namn och namn, fasen vad svårt...Friend-boy passar ju bra på att beskriva honom eftersom han är vän, och boy men inte boyfriend.

2010-03-16 @ 10:19:04
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Thomas

A name, whats in a name. By whatever name a rose smells as sweet. And a pig as bad.

Friend-boy är smart! Eller mr Demolition :-)

2010-03-16 @ 19:54:25
Postat av: Thomas

Bara en fråga.... varför messade du? Varför ringde du inte? Kanske han tror att du spelar.....

2010-03-16 @ 19:55:24
Postat av: tallica

jag gillar Friend-boy!!! och ja jag kanske borde ringt men jag messar alltid...e kanske lite för feg

2010-03-16 @ 21:13:03
Postat av: Nudel

Byggare BOB!

2010-03-17 @ 01:32:31
Postat av: tallica

HAHAHAHAHHA I LOVE IT!!!

2010-03-17 @ 21:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0