Rör vid mig...

Jag hade svårt att somna igår kväll. Jag låg där och kunde inte sluta tänka på hur det skulle vara om någon rörde vid mig. Inget sexuellt utan bara rörde vid mig. Smekte min hud, kramade om mig...sniffade mig i nacken.

Det var så länge sen. Verkligen väldigt länge sen jag kände lite närhet. Kroppskontakt är viktigare än man tror. Jag har upptäckt det nu. Jag saknar verkligen att få smeka två muskulösa armar och vila huvet på en manlig bringa. Hahaha låter lite gay men fan vad jag saknar det!!

Jag drömde inatt att en okänd man kom upp bakom mig medans jag satte upp mig hår. Han la sina händer runt min midja och grävde ner sitt ansikte i min nacke. Det var allt som hände men jag kände verkligen hur det pirrade i varenda cell i hela min kropp. Det är allt som behövs.

Någon som bekräftar att jag existerar med lite kontakt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0