Livet är underbart? JAAA för fan!!

Shit vilken vecka. Mycket upp och mycket ner men vilket som så har mina underbara vänner lyckats få mig på ett så underbart humör! Hela veckan bestod av plugg och enbart plugg. Jag skrev min tenta i onsdags och jag hoppas att jag klarade mig. Tar jag den här tentan så kan jag äntligen ta ut min examen. Mamma och pappa vill slänga ihop en examensfest :) skryta lite hehe!

Maskerad festen var jätte lyckad! Jag hade riktigt roligt och då menar jag riiiktigt roligt! Mina vänner var där och var sjukt roligt utklädda. Vi hade allt från en blodig gynekolog till lego!! Jag ska slänga upp bilder på alla, anonyma förståss, så ni får se lite av allt roligt! Men måste säga att jag fick en as cool present haha! Visar och berättar mer om den oxo! McGills var där han med. Han var utklädd till en Cowboy och betedde sig som min pojkvän hela kvällen. Men mer om det i ett annat inlägg!

Måste juh lämna er med en cliff hanger eller hur???!!



Jag i fredags när jag hade världens kortaste klänning och ingen bh! Jag var upplagd för DTF  Down To Fuck  som dom så fint säger i Jersey Shore men självfallet så hände det inget. Det var en kille som sa:

"Du har så jävla fina ögon....jag borde gripa dig!"

Jag flydde och fylle ringde McGills istället hehe!! Väckte honom och sa tydligen att jag ville komma hem till honom som förr i tiden efter krogen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0