Tycker ni att jag är hemsk?

Som var med en kille jag vet har flickvän?



Kommentarer
Postat av: David

Nej alltså, jag tror att man rent instinktivt är lite självisk när det gäller kärlek och attraktion, och att man tenderar att sätta sin egen lycka i kärleken först. Dessutom var han ju varken gift eller hade barn...

2010-11-24 @ 23:43:37
Postat av: Arvid

Jag kommer ju aldrig kunna tycka du är hemsk ...och jag tror att så länge de inte drabbar nån vi har en känslomässig koppling till så blir det svårt att känna skuld :S Du är ju forever underbar i mina ögon iaf ;)

2010-11-25 @ 01:15:55
Postat av: sara

Nej! du är ju singel så varför ska du ta ansvar för att en kille väljer att bedra sin tjej?!

2010-11-25 @ 13:58:18
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: k

Jag känner igen dina tankar. Har varit i en liknande situation för ett par år sedan, det är svårt att agera logiskt när attraktion finns. När det hände var det inte direkt så att jag tänkte på att hon hade en kille utan det var snarare något som la sig på mitt samvete efteråt.



Ändå trillade vi dit igen.



// Också en hemsk människa

2010-11-25 @ 15:47:51
Postat av: tallica

riktigt svårt det där. att säga nej till att börja med o sen säga det igen. usch jag skulle aldrig kunna göra det mot någon jag känner, har aldrig träffat henne o känner mig redan jätte rutten! Så skönt o ha er!!

2010-11-27 @ 10:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0