Han igen..

Jag har ett missat samtal från honom. Som vanligt. Det är kväll och snart så är det dags att sova. Det är då McGills (han) brukar ringa, gå igenom dagen och säga god natt. Han var jätte skum under helgen. Han hängde med mig på fredagen när jag åkte runt lite och fixade inför festen. Han kom på min fest och var med mig hela kvällen. Vart jag än gick så följde han med, även när jag gick ut i kylan och tog en cigg. Var han inte med mig så frågade han efter mig. På krogen så var han runt mig hela tiden. Drog mig ifrån dom andra då och då, tog min hand och gick runt lite. Vid ett tillfälle så går vi runt och håller hand samtidigt. Jag ser en kille som jag känner och jag hälsar på honom. Ingen kram eller så utan vi bara säger hej. Då vänder sig McGills mot mig och säger:

Han: Flörtade du med honom?
Jag: Nej...vi är kompisar och jag sa hej..

Skumt??? Ja det tycker jag! Lite senare träffar vi på hans kompisar. Jag tror att den ena frågade om jag var hans tjej och han svarar nej trots att han har betett sig som min pojkvän hela kvällen! Efter krogen var vi på McDonalds och mina kompisar kallar honom för min kille hela tiden vi sitter och äter. Han säger inte emot. Han sitter och ler. När det är dags att gå hem så ger han mig en kram och går hem. Thats it.

Nu har jag berättat för er hur det gick till och eftersom jag har anammat ett nytt motto i livet så tänker jag inte analysera situationen. Det är som det är. Punkt. Meeeeen det hindrar inte ER från att sönder analysera detta!!! Dela gärna med er!




Jag utklädd till Cleopatra och McGills utklädd till en Cowboy. Han gick omkring hela kvällen och sa Pang Pang som den lilla pojken han är...vid ett tillfälle så mosade jag sönder hans kind med pussar för att han var så hiiimla söt!!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Fundera inte så mycket - åk hem till honom och hångla upp honom istället!!



Fast som Dr Phil's lärjunge kanske jag skulle säaga till dig att vänta, att inte kontakta honom, att hålla avstånd. Ett par dar...

Sen åker du hem och hånglar upp honom :-)

2010-11-10 @ 10:45:01
Postat av: Tallica

*dr phils lärjunge haha! jag håller nog låg profil ett tag :)*

2010-11-11 @ 16:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0