Sitter och väntar på doktorn. Jag har den ...

img_0057 (MMS)

Sitter och väntar på doktorn. Jag har den där mördande huvudvärken igen. Egentligen så skulle jag väntat i ungefär en månad till för att bli kallad till en neurolog för dom tror att jag har hortons sjukdom men jag upptäckte en knöl på min hals, den högra sidan där jag har min huvudvärk. Det kanske inte alls har någon samband det kanske har det. Vid det här laget är jag så trött på att ofta gå hem från jobbet, ofta få en hel dag förstörd för att jag vill avlida. Så nu reagerar jag på allt så att jag kan få ett slut på det!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag är ju inte nån doktor.....

Men du tror inte att din huvudvärk kan bero på att du har det lite... stökigt.. just nu?

Med partner, föräldrar, McGills och allt på en gång?



Men vem är jag....? Har du provat meditation?

2010-10-25 @ 20:10:04
Postat av: tallica

jag vet inte, jag tycker ändå att jag har det ganska lugnt.

2010-10-26 @ 09:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0