Dissad...ja!

Uppdatering om herr Bartender!! Jag svarade på hans väldigt töntiga svar med något jag tyckte skulle vara roligt. Att bryta isen med. Att garva lite. Detta hände:

tallica: Okej. Nu när vi har fått pinsamheten med att säga hej avklarat. Annars då...går bilen bra?

Han: Haha. Bilen går faktiskt riktigt bra

Okej? Okeeej??? Om ni tyckte att hans förra svar var töntigt...va fan är detta??? Vad fan svarar man på det här... "okej vad har du för bil?" Han måste vilja att jag ska sluta skriva till honom. För det är den uppfattningen jag får av hans lame ass svar! Jag tänker inte skriva något mer. Självfallet blir jag lite grinig. Jag skulle juh föda hans barn!!! Men men han får helt enkelt gå barnlös.

Och VARFÖR funkar inte Facebook???!!!





Love kills slowly


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: fy ad kul! har han svarat`?:D

2010-09-24 @ 08:45:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0