It's a plan Stan!

Hej gott folk!

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Jag har haft för mycket att göra. Mycket att fundera över och mycket att planera. Från och med idag och några veckor framöver så kommer jag att ha sjukt mycket att göra. Jag har planerat att ta en till certifiering på jobbet. Kräver mycket pluggtid! Jag vill ta en gammal tenta från skoltiden som ligger och släpar efter också. Har schema lagt vad som skall pluggas in varje dag. Varje helg är uppbokad för något.

Denna helg kommer min lilla syster hem och hälsar på. Nästa helg så ska jag försöka få tjejerna hit och leka lite med mig. Helgen efter det så är det en gammal kompis, som jag inte träffat på väldigt många månader som ska skriva en gammal tenta hon med, så då blir det till att kramas. Helgen efter det så är det en grej jag vill gå på. Och helgen efter det så måste det enbart pluggas. OCH helgen efter det så fyller jag år!!

Utöver alla dessa helg aktiviter så måste jag jobba varje dag, hinna träna och hinna andas! Får se hur det går. Har redan spräckt planen då jag inte har pluggat in dom sidor jag hade planerat för dagen...bra där! Plus att en väääldigt tajt budget har lagts upp för denna månad och den får INTE töjas!

Nu återstår det bara att se om jag klarar av allt jag har satt in mig på att ta. I hope soo..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0