Prince Charming

Remember him? Det var många år sen men han har tydligen inte glömt mig och jag blev påmind så fort jag såg honom. I lördags var jag ut med tjejerna. På väg till baren så träffade jag på honom och han var så jäähäävla snygg! Alla dom här attraktionerna kom tillbaka igen. Mot slutet av kvällen så hamnade vi på dansgolvet. Vi dansade, vi kramades och smekte varann.

Han har fortfarande samma tjej och dom har fortfarande samma katt...

Jag kunde inte hejda mig. Jag har vart ensam allt för länge och han var allt för charmig. Grejen med den här killen är att alltid får mig att känna mig sjukt attraktiv och kvinnlig. Hans blick och beröring gör det omöjligt att säga nej till honom. Vi lämnade krogen, hamnade på en tom gata och där kysste han mig. Vi har aldrig kyssts innan. Bara kramats. Efter det åkte vi hem, la oss i sängen med kläderna på. Efter en stund åkte allt av och vi låg där nakna och helt inlindade i varann. Det var helt jävla underbart. Vi hade aldrig sex för helt plötsligt så flyger han upp ur sängen och säger:

"Jag kan inte....jag kan inte gå hela vägen. Jag måste göra slut med henne först.."

Sen åkte han iväg. Han ringde mig från taxin och sa att han vill träffa mig igen. Det var så jävla underbart och jag känner mig så jävla rutten. Jag känner mig skit rutten. Jag vill träffa honom igen.




Här är ett gammalt inlägg från när jag vart med honom..


Kommentarer
Postat av: sara

Men det är ju han som är rutten, inte du! Tänk vad alla killar är otrogna, vem vet kanske min kille också? Känns ju som varannan jävel är otrogen så det kan ju lika gärna hända mig med?! Fan om det händer alltså...

2010-11-23 @ 14:43:05
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

det är så svårt det där. det är sant att många är otrogna, känns som att man ser så lätt på otrohet idag?

2010-11-23 @ 16:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0