Håll fingrarna i styr!!!

Har precis kommit hem nu, smått berusad från dagens fester av nollningen. Det har varit en väldigt händelserik dag idag. Mannen med flickvännen som jag talat om lite här träffade jag på ikväll, han var också ut med sina kompisar. Vi dansade och skrattade lite. Men sen när det var dags att gå hem så kom han och ställde sig bredvid mig och undrade när jag skulle dra. Han ville nämligen följa mig till dörren, han ville också att vi skulle ta en annan väg än de andra. Så vi gjorde det. Det blev en massa kramar på vägen...

Vi gick förbi ett lusthus och han nämnde att de lite äldre brukar komma hit och dansa, så han frågar om jag vill dansa med honom inne i lusthuset. Vi dansade och skrattade ett tag, sedan satte vi oss ner på golvet och pratade och kramades. Han höll om mig när vi gick därifrån.

Detta är nog det skummaste jag har varit med om. Killen (vi kan kalla honom för Mr J) pratar mycket om sin flickvän men sen så kramar han väldigt mycket på mig och ger mig komplimanger. Han försöker dock inte med någonting alls. Han tycker att jag är helt underbar och säger att han aldrig har träffat någon som mig. Han säger att han älskar våra pratstunder och kan sitta tills solen går upp och bara prata med mig.

Jag är sjukt attraherad av honom och det enda jag vill är att trycka upp han mot en vägg. Men jag kan inte sluta tänka på hans flickvän. Jag har aldrig träffat henne, har ingen aning om vem hon är men tydligen så har vi gemensamma kompisar. Jag är inte en sån som springer efter killar som är upptagna. Men faaan det är lite jobbigt att hålla fingrarna i styr när han är så jävla underbar. Vi har juh absolut inte gjort någonting alls än att kramas och prata. Men jag vill juh mer!! Är det fel??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0