Håll om mig...

Det är så typiskt! Varje gång jag blir berusad så blir jag så kramsjuk. Jag vill kramas, jag vill kramas med mina kompisar, jag vill kramas med pojkar, jag vill helt enkelt att någon håller om mig!

Nu hoppas jag att ingen tror att jag dricker varje dag, ok den senaste veckan har det blivit ganska mycket alkohol intag men detta är på grund av att det är nollning här. Detta kommer att pågå i en vecka till så det lär bli några fylle inlägg till. Ikväll såg jag Mannen som har flickvän ( se inlägg nedan). Han är juh så jävla söt och jag såg att han tittade åt mitt håll när jag var i närheten men jag låtsades som att jag inte såg han. Han har juh flickvän så det känns så himla onödigt att lägga ner energi. Visst skulle vi kunna bara vara vänner men eftersom jag är sjukt attraherad av honom och han uppenbarligen av mig så tror jag inte att det skulle funka.

Meeeen det enda jag ville göra var att gå fram till han och säga...håll om mig! Håll om mig hårt och släpp inte förens jag säger till, vilket kommer att dröja. Åh blir så kram sugen ibland att det inte är klokt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0