Hängpattar!!!

Favorit i repris fràn 21 augusti 2008


Igår kväll när jag kom hem så skulle jag klä av mig och byta om till sovisar och lägga mig. Sååå jag klär av mig och går i badrummet för att kissa lite snabbt, då går jag självklart förbi spegeln över handfatet. Vad ser jag då??? Joooo världens orangutang tuttar a.k.a hängpattar!!!! Jag är 22 år gammal med normal stora bröst....de ska inte hänga!!!!

Där stod jag i chocktillstånd och betraktade tuttarna från helvetet. Va fan gör jag nu, tänkte jag! Om de hänger som två halvfulla ris säckar redan nu va faaaan kommer hända om 10år!!! What tha hell !!! Jag som, fram tills nu, alltid tyckt att mina bröst var väldigt fina.  Arg och väldigt besviken gick jag och la mig övertygad om att detta är anledningen till att jag aldrig får ligga. Jag ska aldrig visa brösten för någon nånsin igen, var mina sista tankar innan jag somnade.

Imorse när jag vaknade var ris säckarna det första jag tänkte på, övertygad om att det bara var en jätte dålig dröm hoppade jag upp ur sängen och sprang till badrummet fr att betrakta "the boobs". Och vet ni vad!!! Under natten hade mina tjejer ryckt upp sig ur den deppression de var i och var pigga och glada igen!!! De hängde inte längre =)

WOOOOHHOOOO the bitch titts are gone....for now anyways!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0