Mina damer!

Jag hade tänkt mig att min blogg skulle vara anonym men jag kunde inte hålla mig. Jag har bestämt mig för att berätta för tre av mina närmaste vänner, de som jag vanligtvis berättar allt för ändå kom jag på under dagen. Två av de har jag berättat för och den tredje har jag ännu inte träffat, tänkte ta det nästa gång jag träffar henne. Mina tre tjejer, mina tre allierade!! De har ställt upp för mig i vått och torrt och bokstavligt talat sett om min rygg när jag vart mindre vaksam.

Dessa tre damer är alla tre ganska olika, med olika åsikter och värderingar. De har alla tre sina speciella egenskaper som får mig att älska de på det sätt jag gör. En av de sa en gång något väldigt klokt:

"Man har sin familj som man föds upp i, de har man inte valt men älskar ändå för att de är ens blod. Sen har man sina riktiga vänner som man själv har valt ut med omsorg och kärlek....de blir nästan ens riktiga familj."

Detta är kanske inte hennes exakta ord men det stämmer så jävla väl!! Dessa tre damer har kommit att bli min familj och de vet att de är det! Så jag kände att jag var tvungen att dela med mig av detta nya som jag kommit på att göra. Får nämligen för mig att göra en massa konstigt jämt :)

Denna hemlighet har dock kommit med villkor! Det jag skriver i bloggen stannar i bloggen och jag vill inte att det tas upp för någon diskussion. Känslorna och tankarna jag delar med mig stannar här! Känns skönt så men det känns ännu bättre att de kan ta del av allt konstigt som försigår i mitt huvud, för tro mig det försigår en massa konstigt i mitt huvud hehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0