Orka städa!!

Det ser ut som om helvetet har brakat lös här hemma hos mig! Varför?? Jag orkar inte städa! Jag är sjuk och miserabel just nu. Vill någon komma och städa åt mig?? Jag bjuder på en kram ;)  kanske till o med en puss om det blir jätte fint här ;D...någon?? Ingen alls??!

Ok jag tar väl tag i skiten själv da!! Det första jag måste göra är att byta sängkläderna, ni vill inte veta hur mycket jag har svettats inatt....har juh faktiskt haft feber. Det är inte så att jag bara ligger och svettas för mig själv utan någon anledning :S.

Ska sätta på Guro Josh Project - Infinity och städa samtidigt!! Videon till denna underbara låt finns lite längre ner :)

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: elinor

Ja, det är faktiskt skitsvårt. Men som jag skrev känns det ju bättre att i alla fall ha en aning om vad man vill göra. :)

2008-08-28 @ 22:15:40
URL: http://valfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0