Dissad och jävligt bitter!!

Ja nu har mongot (jag) gjort det igen!! Jag skickade ett mess till Vakten där jag frågade om han ville äta middag med mig ikväll. Detta var svaret jag fick:

"Hej tjejen. Jag är väldigt smickrad och du är en otrolig tjej. Vill bara inte gå bakom ryggen på någon. Även om jag och ex:et inte är ett par så känns det inte schysst. Hade saker inte varit som det är hade jag inte tvekat en sekund. Du är verkligen speciell. Tack för att du är du. Om en vecka drar du till Italia!! Gör det bästa av tiden du har kvar här, vi kanske ses innan du drar. Kram kram"

Va faaaannn!! Vadå tack för att du är du??? Om du är så jävla tacksam vad är då problemet??! Varför kan inte alla bara rätta sig efter MIG?? Vet ni hur enkelt det hade vart om alla bara ville göra som jag vill att de ska?? Men tydligen så är det liiite för mycket begärt. Varför måste han vara så jävla ärlig och fin...jag vill juh ha!!! Jag ville skicka ett mess tillbaka och skriva FUCK U RA!! Men tänkte att jag kanske skulle vara lite mogen så jag skrev detta:

"Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är besviken. Hoppas det löser sig mellan er. Ok innerst inne så hoppas jag inte men vi kan låtsas hehe. Jag åker inte riktigt än så lär säkert träffa på dig innan. Hoppas ditt ex är medveten om hur fin du är! Kram"

Som svar fick jag att han tyckte jag var jätte gullig och förstående...men det är jag inte. Jag vill verkligen ha honom...bajs! Nej jag är inte bitter alls. Inte bitter alls över att jag inte får honom, inte ens ett jävla hångel! Inte bitter nej inte alls...

Kommentarer
Postat av: Thomas

Tough shit!!!!



Men - vilken loser!!! Mest trist för honom som kommer att gå och sukta både efter sitt ex och så bittert ångra att han inte lydde dig... hehehe

Du kan ju höra av dig lite då och då från Italien. Berätta om hur bra du har det och hur vackert brun du blir ;-) Tro mig - han kommer att sukta!!!!!

Om han inte gör det så visar det bara på dåligt omdöme. Och en sån kille vill du ju inte ha!!



Dessutom - bättre att du vet hur landet ligger, så att du kan se framåt. På alla coola Italienare... :-)

2008-12-09 @ 19:05:11
Postat av: Sara

fann vad bull

2008-12-09 @ 19:08:30
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: tallica

fan va jag suktar efter honom...vet inte om det är för att det just är han eller om det är pga av att jag inte får honom!!

2008-12-09 @ 21:22:58
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Carro

Vafan är det för jävla kille... Det hade väll varit slut mellan dom sen i somras.. Jaja, han som går miste om dig, hans förlust!

2008-12-09 @ 21:35:31
URL: http://carruffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0