Fucking Freak Show!

Jag älskar min familj. Jag älskar de över allt annat och det finns inget jag inte skulle göra för de! Men ibland...och bara ibland så vill jag ta en AK45:a och skjuta ner alla!! Fy faaaan va jobbiga och extremt dramatiska de är!!! Rena rama fucking Glamour!

De är sååå duktiga på att ta minsta lilla grejen och förstora upp det till något enormt och så hemskt att man bara mååste dö!! Drama queens hela fucking bunten...

Undrar hur jag passar in i den här freak showen...? Är jag lika dramatisk?? Jag vet att jag är lika högljud men skjut mig någon om jag överdriver och är lika dramatisk!!!!

Nä hur mycket jag än älskar min familj så måste jag säga att de verkligen inte mår bra i knoppen!


Kommentarer
Postat av: Muppen

Haha, jag känner likadant för min jue =P Saknar dig som bara den min fina...känns HELT fel att du flyttat =( Ditt namn sitter iaf på min postlåda OCH dörr nu... Det är juldags-utgång idag och ALLA går ut, utom jag. Känns inte värt det att bufflas och mufflas med alla om inte du är här och rockar loss med mig. Körde förbi vårt favvo-uteställe på vägen hem, försökte se vakten men du vet hur bra min syn är =/

2008-12-26 @ 00:42:28
Postat av: tallica

Fan Muppis det känns verkligen helt fel!! Hahahaha va skön du e som spanar på mannen hahaha!!! Du vet att jag älskar dig sååå sjukt mycket och jag kommer snart...kan fan inte hålla mig borta från dig! Saknar enormt mycket...vem ska vara min google, eniro och hitta.se i Italien???

2008-12-26 @ 01:32:28
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0