Här är jag...naken!

Tidigare så ringde herr McGills och jag måste erkänna att jag vart rätt så glad. Det syntes nog på mig för tjejerna märkte av hur fånig och allmänt gay jag blev hehe! Mannen berättade att han spacklat om sin hall och att jag borde komma och se hur duktig han har varit. Åh vilken karla karl han är...en händig sådan också tänker jag! Klart jag ska dit då!

Any hoos så köpte jag nya underkläder härom dagen (slösa slösa slösa jag vet!!!). Vilket ypperligt tillfälle då att överraska honom med mina nya röda trosor och svarta stay ups! Jag tycker att mannen ska få visa mig precis hur händig han är ;)




Kommentarer
Postat av: Thomas

jag erkänner!!!

Jag blir rätt avundsjuk på McGills ;-)

2008-12-04 @ 07:43:36
Postat av: tallica

hehe

2008-12-05 @ 13:06:39
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0