Hur kommer det att vara??

Jag har funderat...på Italien och livet där. Jag undrar om jag kommer att kunna blogga på samma sätt. Jag kanske inte kommer att ha tillgång till internet på samma sätt som jag har här, det har jag räknat med. Det jag skriver om här i bloggen är juh saker som händer mig...absolut inget är påhittat!! Mycket av det som händer beror mycket på att jag är lite galen och impulsiv som person. Jag vet att jag alltid kommer att vara lika galen och impulsiv men jag kommer juh undan med det här i Sverige...undrar om jag kan göra det där borta? Tänk om de tycker att ja är ett cp som ständigt springer omkring och är allmänt störd?? Tänk om det inte lever på samma sätt som vi gör här vad gäller sex och förhållanden?? Jag vill juh berätta för er om allt konstgt som händer mig...inte bara om när jag pruttar haha!

Lite tankar som snurrar bara...

Kommentarer
Postat av: Miifi

Det gör nog ingeting om folk tycker att du är spritt språngande galen i Italien, det är ju ingen som känner igen dig :D

2008-12-16 @ 12:48:57
URL: http://miifi.blogg.se/
Postat av: tallica

Hehe ne du har väl rätt =)

2008-12-16 @ 21:26:53
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Miifi

Svar: Ja, det är inte ett dugg roligt att missa dagens ljus, speciellt inte här uppe i Kiruna. Det är bara ljust i någon timme nu under vintern.

2008-12-17 @ 00:13:34
URL: http://miifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0