Im a self made millionaire!

Åhhh vad jag önskar att det stämde...att jag var en miljonär. Vad jag skulle flippa över och bli totalt knäpp med så mycket pengar. Jaja jag vet att pengar inte kan köpa dig lycka men nog faaan kan pengar köpa dig massor!!!! Jag vill ha massor!!

Ibland undrar jag hur det skulle vara att vara en person som kunde spara pengar, investera det i något klokt och bli miljonär på det :) Eller tänk om jag vann på lotto eller något sånt skit...det roliga är att jag inte spelar något sånt alls heller. Äh...är det något som vet hur jag kan bli rik....snabbt....asså fort som FAAAAN!!!

TELL ME DAMN IT!!





Nån som vet vart det här trädet finns???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0