Jag har saknat er...

Jag har bloggat ovanligt lite jämfört med vad jag brukar göra men det finns en anledning till detta. Jag håller nämligen på och packar ner allt jag äger. Ska flytta allt hem till mamma och pappa! Så jag har haft lite att göra sörru =) Jag är fortfarande lite små krasslig men det hindrar mig inte! Snart kommer tjejerna hit och vi ska dricka lite vin och ut och dansa. Jag vet att jag borde vila eller fortsätta packa men jag har verkligen inte lust. Jag vill ut och skaka lite på mitt fläsk! Ni ska bara veta hur mycket det vibrerar om mig hahaha! Det har faktisk varit ganska tråkigt på sistone...inget roligt eller spännande har hänt. Det beror nog mycket på mig själv eftersom jag inte är på så jävla bra humör. Det gör på riktigt ont i mig att behöva flytta härifrån =( men nån gång så måste man ju ta det steget också! Ska nog se till att något händer ikväll så ni får nåt att skratta åt hehe se vad snäll jag är!!

Jag har saknat er... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm....;)

2008-12-22 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0