Jag ska blotta mig!

Det är min sista vecka här som student. Efter denna vecka tar jag mitt pick och pack och flyttar hem det till mina päron. Där får mina grejer stå och häcka tills jag återvänder till Sverige. Men det är min SISTA vecka här!!! Jag blir skit ledsen samtidigt som jag blir sur och tänker att jag inte ska slösa min sista tid här på att vara ledsen.

Jag vill göra något! Vet inte vad men jag vill göra något galet!!! Kanske springa naken genom centrum...eller naken genom en galleria bara för att! Lär juh säkert åka fast för blottning men skitsamma! Jag ska blotta mig!!!

Ok känns som att jag behöver tänka igenom mitt galna agerande lite till så jag återkommer!!    ADIOS!!!


Kommentarer
Postat av: -.-

Hahaha du kan ha sex i ett omkläddningsrum i HM! xD

2008-12-15 @ 17:00:54
Postat av: tallica

Faaan vilken jävla bra idé!!!

2008-12-15 @ 17:20:43
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

Sex i omklädningsrum är nog jäkligt coolt ;-) Prova det - men för sin egen skull. Inte som ett avsked....



Jag har varit med om en hel del förändringar och uppbrott. De har varit skitjobbiga när jag varit mitt uppe i det. Men när jag ser tillbaka på dem, med lite distans och med nåt slags facit, så skulle jag inte vilja ha nånting ogjort!!!

Mitt liv har alltid blivit mycket bättre efteråt, efter förändringarna och uppbrotten.

Och jag är helt övertygad om att ditt liv kommer att bli ännu bättre nu när du åker till Italien =)

Helt övertygad om att du kommer att vara så glad över att du tog steget! Och att du kommer att skratta lite åt alla de andra... de som inte vågade. De som inte inte var lika modiga. De som inte kommer att växa lika mycket som vad du kommer att göra!!



Men du - lova att inte sluta blogga ;-) Internet finns i Italien också!!

2008-12-15 @ 20:33:03
Postat av: tallica

Jag kommer deffinitivt att fortsätta blogga! Om det blir lika ofta vet jag inte en det kommer deffinitivt vara lika galet för jag är juh inte direkt normal haha! Lite knäpp e jag =)

2008-12-15 @ 20:35:31
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

Phu.... nu kan jag slappna av :-)

Knäpp?? Kanske, men mest cool! Och Grym hahahaha

2008-12-15 @ 20:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0