Karl jävel!!

Jag vet att jag vart lite tjatig om vad jag saknar o så men jag tänker skriva ett till inlägg om vad jag saknar idag. Jag saknar en man!! En riktig karl med en riktig karl kropp!! Och vet ni vad?? Jag har en till hands som jag kan klämma på och krama på exakt när jag vill men desvärre så befinner sig karln i en annan stad!! Jag vill krama på honom men framförallt så vill jag ligga med han!! Jag kan inte vänta tills jag får honom för mig själv igen....då minsann ska jag ta honom med våld! Det skulle ju självklart underlätta om han var med på det men ibland så måste man tyvärr tvinga folk =)

Jag saknar min Vakt... Jag är trött nu på att prata i telefon med honom och messa 70 ggr om dagen med honom. Jag vill ta på jäveln nu!! Vänta bara tills jag åker tillbaka...ska spendera runt två veckor där innan jag åker till Italien och då jävlar!!! Då ska karl jäveln få!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha! Helt rätt min fina! No retreat no surrender ;)

2008-12-28 @ 22:48:34
Postat av: tallica

Hhahaah hell yeah!

2008-12-29 @ 17:00:00
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0