Karma is going to bite my ass!!

Jag lovade att jag skulle hitta på något igår kväll så ni skulle få nåt att läsa och jag är en kvinna som håller mitt ord! Ute kvällen igår vart verkligen lyckad!! Jag hade så jävla roligt! Jag träffade på en kill kompis som visade intresse efter att vi känt varann i ett år nu. Sur var han ckså över att det tagit MIG så lång tid att visa att det är ok för honom att visa intresse. Tre dagar innan jag flyttar härifrån! Vi festade och drack och dansade galet. Efter krogen så ville han att jag skulle följa med på efterfest, först så sa jag att jag skulle hem men när han informerade mig om vem efterfesten var hos så tackade jag ja direkt hhahaha! Killen som skulle ha efterfesten är sjukt jävla het och jag har spanat in han ett tag. Perfekt tillfälle och lägga in en stöt tyckte jag! Egoistisk som jag är så planerar jag att följa med på efterfesten inte för att jag vill ha killen som har bjudit mig utan för att jag vill ha killen som bor där! 

Karma is going to bite my ass!! 

Any hooss så gick juh självklart inte mina planer så som jag hade tänkt mig...det gör de aldrig! För ni ser det var liiite svårt för mig att försöka stöta på hetingen när kompisen kramade och pussade och passade upp på mig hela jävla tiden! Sen efter ett tag så märker jag att kompisen får pep talk av hetingen...antagligen om hur han ska göra för att få mig hahaha!! Aja då var det bara att glömma den planen! Så jag la min fokus på min kompis och försökte tänka om det fanns något där...och jag fann en liten gnista måste jag säga. Jag sov hos honom inatt och det var as mysigt. Det blev inget rajtan tajtan för att jag inte kände för det...men massa pussar och kramar vart det istället =)

Karma polisen kommer att hunt my sorry ass down och ge tillbaka för allt ont jag gör konstant mot dessa stackars människor!


Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som en helt kalasbra kväll :) Och den där killen verkar ju toppen (inte hetingen, utan den andra) tycker faktiskt jag! Vore skojjigt om du skrev lite om utseendet på dom du träffar, bara lite lätt sådär så man kan skapa sig en liten bild :P Fast kanske tar för mkt tid iofs... Jaja, ha de bra !!

2008-12-21 @ 18:16:18
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

ja det var en kalaskväll! lovar att berätta om the looks från o med nu :)

2008-12-23 @ 22:29:19
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0