Kvävas till döds!

Idag har jag vart och solat solarium. Sist jag solade var nog i våras...solar nämligen väldigt sällan. Men idag gjorde jag det för att jag är lika transparent som en fis och är i stort behov av lite färg!

Any hoos så låg jag där i solariumet och kände mig lite fis nödig. Jag pruttar juh som sagt då och då =) Det är ingen annan här än jag själv tänker jag och gör mig redo för att bokstavligt talat lätta på trycket!

PRRRRRRRTT...sa rumpan! Åh va skönt! Men det var en sak jag inte hade räknat med...den underbara doften! Mina pruttar brukar juh inte lukta men den här...det luktade för fan död roadkill!! Va fan har jag ätit idag??? Så jag låg där och höll på att kvävas till döds och kunde inte ta vägen någonstans. Inte en smart idé mina vänner. Råd från moi till eder är att inte prutta när ni ligger i ett solarium!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Fan va skön du är :) Men tack för tipset... haha!!!

2008-12-12 @ 00:11:55
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: Thomas

Tack för tipset!

Som jag har undrat om jag ska eller inte... men nu vet jag :-)



Men på allvar... jag trodde inte att tjejer fes...

och om ni mot allt förmodan ändå skulle göra det, att det snarare var en sån lite rosenfjärt....

2008-12-12 @ 17:13:57
Postat av: tallica

hahahah då ska du höra mina jävla brakare när jag är ensam!!!

2008-12-13 @ 13:45:55
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0