Nu är det gjort!

Jag har sålt min bil! Jag har sålt min vackra lilla pärla som jag haft en underbar sommar i! Jag vet att det var det kloka att göra i och med att jag flyttar. Men jag måste erkänna att jag grät lite när jag kom hem. Det gjorde jätte ont att lämna ifrån mig nycklarna och berätta om alla små egenskaper den lille har till den nya ägaren. Usch jag mår verkligen jätte dåligt nu trots att jag vet att det bara är en liten konservburk.

Jag kommer verkligen att sakna henne...min trogna lilla två dörrars vän som väntade på mig i solsken och regn!


Kommentarer
Postat av: Muppen

Jag gråter en skvätt ='(

2008-12-02 @ 21:40:32
Postat av: louisen

naej jag hittade din blogg nu! ;)

2008-12-02 @ 21:53:54
URL: http://labann.blogg.se/
Postat av: Thomas

Vad var det för bil? Tvådörrars sportbil....



haha - och du skulle vara en isdrottning???

Som har såå starka känslor för en bil?

Men jag håller med dig! Jag gillar verkligen min bil. Och älskar min motorcykel :-) Trots att de bara är ...maskiner. Men visst har de en själ!!!!

2008-12-03 @ 07:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0