Shit nu har han fått hjärtattack!

Ja natten spenderades hos herr McGills! Han kom och plockade upp mig så idén med att dyka upp utanför hans dörr i underkläder och en kappa gick inte så bra. Så jag tänkte att jag ska sätta på mig de sexiga underkläderna när vi skulle lägga oss. När vi kom till lägenhet så hade han julpyntat och jag måste säga att det var första gången på länge som jag verkligen kände för att fira jul! Det var hur mysigt som helst! Men självklart så måste jag juh fucka upp det på nåt sätt!

Any hooos när vi skulle lägga oss så sa jag att jag skulle borsta tänderna så jag tog min väska och gick in till badrummet. Där sörru så bytte jag om till de röda trosorna och behån och satte på mig de svarta stay upsen som jag tjatat om sååååå länge. Nu jävlar så skulle det bli fyrverkerier när jag går in i sovrummet!!!! Jag öppnar dörren till badrummet och märker att det är beck svart...han brukar ha tända ljus juh! Jag ser absolut ingenting och hur fan ska han se mig då???? Meningen är juh att jag ska gå in i rummet så där lite sexigt i skenet av tända ljus och inte snubbla in och slå tårna i nåt för att det är så jävla mörkt! Så jag hojtar till så sexigt jag kan att han ska tända nåt jävla ljus!

Efter att han tänt lite så går jag in och oj oj oj oj oj vilken reaktion jag fick! Jag kände mig hur jävla sexig som helst!!! Vilket han så flitigt upprepade om och om igen! So far so good! Jag tror att han vart lite överhettad för han visste inte riktigt hur han skulle börja...om han skulle ta av något eller om han skulle låta det sitta kvar. Han vart nog liiite för upphetsad hahaha! Mitt i allt så bara stannar han upp och får världens konstigaste min och jag tänker...

"Nä nu har han fått hjärtattack eller nåt sånt shit!"

Nej då har han fått ont i snorren...asså vi snackar aaas ont! Jag vet inte riktigt varför och inte han heller för han hade verkligen jätte ont! Så vi var juh tvungna att sluta...FAN! Stackarn låg där och kved sig i smärta medans jag tittade på och tänkte hur jag skulle göra det bättre och om det var jag som tatt sönder hans snopp! Ja det var väl det som fattades antar jag...att jag skulle ta sönder hans snopp. Aa men det var väl trevligt så länge som det varade...eller?

Kommentarer
Postat av: Cicci

ha ha tur att det inte var en hjärtattack iaf :)

2008-12-05 @ 11:39:11
URL: http://cicci85.blogg.se/
Postat av: tallica

hahaha eller hur...jobbigt och förklara för folk varför han fick hjärtattacken...

2008-12-05 @ 13:00:20
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

hahaha - trodde inte att nån kunde vara för sexig!

Men det gick tydligen :-) Att vara för sexig alltså....



Eller - har du slitit ut honom?

2008-12-05 @ 14:41:36
Postat av: Cicci

ha ha jag förstår vad du menar, jag tycker det e jätte störande när folk tar på sig flera timmar innan dem svarar på sms... men jag har fått höra att jag kanske e lite för lätt och lite FÖR tillgänglig..alltså att jag blir någon att räkna med...

2008-12-05 @ 16:06:52
URL: http://cicci85.blogg.se/
Postat av: tallica

Ja jag skulle inte bli förvånad om jag slitit ut honom...fan

2008-12-05 @ 17:14:01
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

haha - du får låta honom vila ett tag!

Återhämta sig :-)

2008-12-05 @ 19:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0