Brun utan sol?

Även om jag inte är svensk så är jag lika blek som en fis. Ibland händer det att jag solar i solarium för att få lite färg. Men jag är inte så positivt inställd till solarium då det skadar huden så mycket. Så jag har införskaffat mig en tub av Brun utan sol. Zåå igår kväll, efter att jag skrubbat mig ren i duschen, så smörjde jag in mig. Idag, mina vänner, är jag brun!! Utan några fläckar heller! Det händer att man blir fläckig om man inte är noga med hur man smörjer in sig med krämen.

Så jag vill bara informera alla transparenta människor där ute att det finns hopp :) JAG ÄR BRUN IDAG!


Kommentarer
Postat av: Nelly

vilken skön blogg du hade! var kommer du ifån btw?^^

2008-11-21 @ 18:47:46
URL: http://nelliz.blogg.se/
Postat av: Thomas

Smorde du in hela dig? Undrar man lite nyfiket. Hur fixade du ryggen?

Om du behöver hjälp nån gång.... ;-)

2008-11-21 @ 19:56:18
Postat av: tallica

Nelly: Tack, jag blir så glad när jag får höra sånt :)! Eftersom detta är en anonym blogg så säger jag bara mellanöstern ;)



Thomas: Ja jag har smort in hela mig...förutom ryggen för att av någon skum anledning så är min rygg alltid brun hahaha men om jag skulle behöva hjälp så tänker jag fråga dig först!

2008-11-21 @ 20:30:20
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0