Diskussion på toaletten!

Ja i onsdags kväll så var det fest igen. Som vanligt vart tallica väldigt salongsberusad :)

För ett år sen så träffade jag en kille som jag fick ganska starka känslor för, den enda jag har tillåtit mig själv att komma nära sen mitt ex. Desvärre så fick jag reda på att vi slutade träffas genom att jag såg honom hångla med en annan tjej...jätte roligt måste jag säga. De blev tillsammans och bor numera tillsammans också. I ett år så hatade jag henne. Men på senare tid så har hon börjat hälsa på mig och jag trodde att hon hade någon baktanke med det men det var visst inte så. Hon är helt enkelt en snäll människa, en riktigt skön tjej faktiskt. Och i onsdags så hamnade jag i en toalett med henne och en till tjej kompis på krogen. Vi tre stod där inne och pratade i över en timme. Vi pratade om allting och redde ut en massa, det kändes riktigt skönt måste jag säga. Hon visste tydligen inte allt och skämdes jätte mycket för hur hennes kille hade bettet sig.

Jag kanske sa lite för mycket...jag vet inte. Allt jag vet är att jag känner mig tre ton lättare. Jag har kommit över honom sen väldigt länge men jag har alltid stört mig på henne. Det är skönt att släppa det nu och inte hata henne längre. För det tar jätte mycket på ens krafter att gå omkring och vara arg och hata någon! Idag har vi en gladare tallica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0