FAN VA HET JAG ÄR!!!

Va roligt om ni skulle se mig just nu! Jag kan säga så här...jag är inte världens sexigaste donna för tillfället. Jag sitter framför datorn i mina otroligt, enormt fula glasögon. Detta för att jag råkade gnugga in min ena lins under ögonlocket när jag tvättade ansiktet för en stund sen. Så jag sitter här i mina töntiga, nördiga och har jag nämt extremt fula glasögon för att jag har ont i ena ögat. Det är jätte rött och lite uppsvullet. Inte nog med det så har jag satt upp håret i en inte så fin mormors knut. Har på mig jätte gamla och slitna mjukis byxor, ett ruttet linne och över det en stickad kofta. Jag har heller ingen behå så mina tuttar hänger där som två tax öron eller torkade russin om ni hellre föredrar det.
Och vet ni vad??! Jag har en ny klämd finne i ansiktet också hahahaha!

Jag är som en gammal tant men...FAN VA HET JAG ÄR!!!






Kommentarer
Postat av: Thomas

En skönhet klär i allt!!

Det stämmer verkligen :-)

2008-11-12 @ 01:02:07
Postat av: tallica

Oj...tack hehe!

2008-11-12 @ 12:56:55
Postat av: Carro

Haha, roligt inlägg.. Ungefär sådär ser jag ut just nu.. så jävla sexigt ;D

2008-11-17 @ 21:07:48
URL: http://carruffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0