FEST!

Bland mina vänner så är jag mest känd för att vara party bruttan...och att fälla äckliga, snuskiga kommentarer. Imorgon så är det fredag och helgen sätter igång. Det är då det är ett faktum att man går ut och festar. Men jag måste säga att jag inte är riktigt säker på om jag orkar. Det känns lite skumt eftersom jag alltid är den första som skriker FEST! Just nu vill jag bara krypa ner i min säng och sunkiga kläder och bara vara! Detta gärna med en kille som spoonar mig men man kan inte få allt man vill.

Undrar om jag håller på att bli gammal??


Kommentarer
Postat av: Thomas

haha - gammal sliten och trött =)

Tror du verkligen det???



Sjalv vet jag inte om jag ska vara glad eller lite ledsen. Fredagskväll och födelsedag i Seoul =)

Fast trist att fira den själv.... på en bar....

Eller - så blir det buskul hahaha - lovar att rapportera!

2008-11-14 @ 13:03:48
Postat av: tallica

Nej men varför firar du den själv???!!! Fast å andra sidan så kan det aldrig gå fel på en bar ;)!!

2008-11-14 @ 13:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0