Hur får man en kille att fatta???

Hur får man en kille att fatta att han ska lämna en ifred utan att säga det rakt ut?? Om det är någon kille bara...vem som helst så har jag inga problem alls med att säga det rakt ut. Men när det är en som är ens kompis som vill mer men man själv vill inte det så är det jätte svårt. Jag tycker verkligen om den här killen och vi är bra kompisar och jag vet att han vill mer...han har sagt det ett par ggr. Jag har juh sagt att det inte kan bli så eftesom jag inte känner samma sak men jag kan inte be honom att sluta höra av sig typ 40 gånger i veckan! Snubben ringer mig överdrivet mycket och han har inget att säga heller...det är som att han bara vill hålla min telefon upptagen. Av 5 gånger som han ringer så svarar jag kanske på sin höjd två gånger. Sen så ringer jag inte upp heller när jag ser att han har ringt. Fattar man inte hinten då??



Kommentarer
Postat av: Nelly

men gud, visst var den sjukt bra!? Jag tycker nästan mer om filmen, men det kan ju bro på att jag inte läser mkt, men böckerna är också skit bra:D Den första heter ''Om jag kunde drömma''

2008-11-27 @ 18:40:39
URL: http://nelliz.blogg.se/
Postat av: Carro

Killar är lite smått tröga, så är det bara!!

stakarn är väll vrålkäär i dig... Försök säga det på ett fint sätt..

2008-11-27 @ 19:26:14
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: olga

svar på din fråga: cymbalta är en antidepressiv medicin.

2008-11-27 @ 19:57:31
Postat av: tallica

Jag är rädd att jag ska såra honom mer än jag redan gjort genom att säga att jag inte är intresserad...

2008-11-27 @ 20:08:29
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

Skulle vi killar vara tröga???

Phew :-)

Men - du drar ju snart till Italien =)

Hur länge har han hållt på? han måste ju tröttna till slut....



2008-11-27 @ 21:57:19
Postat av: tallica

tja han har juh hållt på i ungefär två år...börja bli liiiite less nu.

2008-11-27 @ 22:54:50
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Muppen

Han kommer inte att tröttna, tro mig ;) Tallica är ingen man ger upp i första taget =P

2008-11-27 @ 22:59:32
Postat av: tallica

Hehehe så sant!! Nu har jag fått hybris haha!

2008-11-27 @ 23:43:19
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

Två år???!!!

Kan tro att du börjar bli lite less....

Fast har du pallat i två år, så kanske du pallar två månader till. Sen drar du ju till Italien :-)

Ger har inte upp då, så har du ju ett lysande tillfälle att be honom sluta :-)



2008-11-28 @ 07:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0