Jag sysslar inte med känslor och shit!

Igår natt så låg jag och funderade på en sak. Jag hade tidigare under kvällen pratat med McGills i telefon då han ännu en gång frågat när det är jag flyttar. När jag berättade att det var ungefär två veckor till så säger han:

"Va bra...det är lite kvar."

Lite orolig över hans kommentar är jag juh självklart tvungen att säga:

"Ja jag tänker utnyttja dig i två veckor till!"

Bara för att klargöra, ännu en gång, att detta är bara sex och inget annat. Här ska ingen gå och bli så där sentimental och få känslor och shit. Jag sysslar inte med sånt, jag har inte tid med sånt....jag flyttar och så är det! Min hjärna har fått klart för sig vad som gäller och jag hoppas att mitt ruttna lilla hjärta också hänger med. Det jag blir orolig över är att det ruttna hjärtat är jävligt trög och korkad....som en jänkare!




Kommentarer
Postat av: Thomas

Fast det händer ju ibland att hjärtat inte riktigt blir överens med hjärnan....

Men du flyttar ju om två veckor =)

Äh - oroa dig inte. Det kommer att bli så bra så!!!!

2008-11-28 @ 15:21:49
Postat av: Carro

Du är min förebild..

När jag flyttat ska jag sluta upp med "känslor och shit" som du beskriver det! Det är inte värt det om man ska behöva må såhär...

Hoppas flytten kommer gå bra!

2008-11-28 @ 18:05:30
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

Hehe då har du fått sig en känslomässigt avtrubbad och apatisk förebild som älskar sex!!!



POWER TO THE DISTURBED!!!

2008-11-28 @ 18:50:34
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0