Jag tappar hoppet

Jag har ganska nyligen fått reda på att två av mina väldigt nära vänner ska skilja sig. Jag presenterade de för varandra och de blev jätte kära. Så kära att de flyttade ihop och gifte sig. Nu ska de skiljas. Om sanningen ska fram så trodde jag aldrig att det skulle ske, om nån skulle klara av att hålla ihop så var det de två. Fan man tappar verkligen tron på att man nån gång kanske skulle kunna hitta kärleken. Om ni inte har märkt det redan så är jag en rätt så bitter människa. Jag tror inte på kärlek...jag tror på attraktion och lust.

Det finns bara en sak i livet som är säkert...och det är döden. Ni kan vara säkra på att den kommer, allt annat är ovisst.




Kommentarer
Postat av: Thomas

Attraktion, passion och lust är väl inte det sämsta :-)Det kan vara ... rätt mysigt hahaha Fast mysigt var kanske inte rätt ord???

Visst kommer döden, så njut av livet.

2008-11-24 @ 15:38:02
Postat av: Carro

Prata inte om döden, jag antar att du inte är så gammal.. döden tåls att tänkas på senare i livet.. Nu ska du njuta av livet och vara positiv!!!

Kram

2008-11-24 @ 18:00:05
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

hehe ok ja lovar!

2008-11-24 @ 19:14:44
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: sarah

ja det har man fått erfara en och annan gång.... förlorat 3 kära i år... ingen av dem ens fyllda 30 bast...

Sjukt orättvist...

2008-11-24 @ 22:09:23
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/
Postat av: Muppen

Jag trodde ALDRIG att de skulle skiljas. Universum känns i obalans =(

2008-11-25 @ 04:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0