Mind Blowing SEX!!

Jag hade sex igår natt. Jag tror att det var det absolut bästa sex jag har haft! Mannen McGills var sjukt bra! Jag undrar om han verkligen var så himla bra eller om han bara hade tur och prickade rätt...om ni förstår vad jag menar? Jag kan inte vänta med att få reda på det ;)

Själva snoppen var inte alls stor utan ganska liten. Men jag har kommit fram till att jag tycker om mindre snoppar än stora, eller rättare sagt min kärleksgrotta föredrar de små. Jag trodde att jag skulle dö...jag bokstavligt tappade känseln i mina fötter. Det kändes som tusen nålar under mina fötter!! Helt jävla sjukt!!

Jag vill att ni ska få känna på det där om ni inte har gjort det!! Ni kan få låna honom, det vore grymt att inte dela med sig när man har hittat en skatt. Jag tror att jag ska behålla den här pojken, låsa in honom i min garderob och ta ut honom typ fyra gånger om dagen för lite älskog ;)

Ha en underbar söndagskväll FUCKERS!!!






Kommentarer
Postat av: Thomas

Grattis!!!!

Men du - glöm inte bort att sex är nåt man gör tillsammans. Takes two to tango. Så tacka dig själv också, till att ha så sjukt bra sex :-)

2008-11-11 @ 10:04:36
Postat av: tallica

Tja jag har juh fått höra att jag faktiskt är jävligt bra i sängen ;)

2008-11-12 @ 00:18:00
Postat av: Thomas

HA!!!

jag visste det :-)

Eller.... visster o visste... hur skulle jag kunna veta det.... ;-)

2008-11-12 @ 01:00:18
Postat av: sarah

Skicka honom till mig!

Kan jag fan behöva! haha

2008-11-17 @ 01:35:47
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/
Postat av: tallica

hahahah slänger över han med en gång!! Värsta pimpen jag är!!

2008-11-17 @ 01:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0