Moonlight!

Ok jag har precis tittat på alla avsnitt det finns av Moonlight! Det var visserligen bara 16 avsnitt eftersom nån dum jävel borta i jänkarnas land beslöt sig för att inte fortsätta med en till säsong. Jag fattar inte varför...serien är huuuur bra som helst! Jag älskar den men framför allt så är jag smått betuttad....äh vem försöker jag lura jag är kär i den manliga huvudrollen. JAG ÄLSKAR DIG Mick St John!! Hhahaha jag är knäpp jag vet. Men jag vill se mer!! Jag ska inte avslöja något ifall det finns någon där ute som inte sett avsnitten än :)

I all denna dysterhet så finns det en strimma av ljus. The monäääy anländer till kontot efter midnatt, den magiska timmen! Zååå mina vänner efter kl 24:00 så kommer jag att sitta i min bil på väg till närmaste mack för att köpa lite gott som jag varit sugen på men inte köpt pga att jag haft det tajt med pengar.

See yaaa on the other side bitches!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har pojkvän, vi är förlovade och har bott ihop i ca 1½ år, jag flyttade till örebro för hans skull, han kommer härifrån. Men under hela tiden jag borr här har jag känt att jag inte trivs, Örebro kommer aldrig bli "mitt hem". Jag har ingenting här, förutom min pojkvän och han är borta mycket, har ett stort bilintresse som tar upp större delen av hans tid. Jag saknar min familj och mina vänner där hemma så otroligt mycket, känner att jag inte kan bo här längre. Så nu har jag beslutat att flytta tillbaka, hem igen vilket betyder att vårt förhållande kommer ta slut. Vi kan inte ha ett distansförhållande.. Och just nu känns allt skiiit, jag älskar honom jättemycket, men jag kan inte bo här. Jag hör inte hemma här. Så just nu känner det riktigt tungt, slutet för oss.. Känns som om jag aldrig kommer kunna älska någon på samma sätt som jag älskar min pojkvän.. (vore snällt om du inte godkänner detta så någon annan kan läsa)

Kram

2008-11-24 @ 19:38:54
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: Thomas

Yes!!!! Löning!!!!

Det är ju en perfekt idé att åka och shoppa lite direkt vid midnatt =)

hhmm - undrar just vad jag ska köpa..

Vad köper du själv?

2008-11-24 @ 22:12:34
Postat av: tallica

Jag ska köpa ciggaretter och ostbågar!!!

2008-11-24 @ 22:22:35
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0