O sen så var det dags att ligga...

Min blogg har omvandlats från att ha pratat om sex och dylikt till att jag sitter här och spyr galla över allt! Men inte nu längre nej! Igår kväll minsann så bestämde fröken tallica sig för att det bästa botemedlet för all besvikelse och ilska jag kände var att ligga! Precis! Jag tror att om alla fick ligga lite mer så skulle det vara mycket mer harmoni på vår planet. Med nogrann planering så såg jag till att herr McGills stod och väntade på mig utanför krogen igår ;)

Med bestämda steg gick jag mot honom och krävde bullar med mjölk av han! Hmm varför just bullar och mjölk undrar ni... Sist jag följde med honom hem så lovade han mig bullar med mjölk men det vart annat istället...if you know what I mean! Men igår natt, efter krogen, så fick jag faktiskt varma, mamma bakade bullar med ett glas mjölk :) Efter det så kröp vi ner sängen och jag somnade i spoon position...den innersta skeden!

Det var väldigt länge sen jag sov så skönt som jag gjorde inatt...zååå jag uppmanar er alla att äta en varm bulle, dricka ett glas mjölk och sen krypa ner i sängen med en naken karl. Helst en med en hårig, manlig bringa :)


Kommentarer
Postat av: Carro

ÅÅÅH, va sugen jag blev på bullar nu!! Mumsigt! :D Kanske ska ta och baka lite i veckan.. :P

Mysig kväll/natt i alla fall!

2008-11-23 @ 18:48:16
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: olga

tack för fin kritik. kul att nån kan finna mitt sjukskrivna liv intressant. brukar inte publicera kommentarer, men dom läses och uppskattas.

bra tips för välmående och god sömn. :)

2008-11-23 @ 21:00:57
URL: http://agentolga.blogg.se/
Postat av: Thomas

:-)

Du ser, lita på mig!!! Jag sade ju att du skulle få en guldhelg, oavsett hur du gjorde. och det blev ju bra, trots ditt ex och din lite knepiga kompis.

mmm... skönt att spoona... fast jag hoppar nog över en hårig bringa ;-)

2008-11-23 @ 21:22:36
Postat av: Kim

fy fan så härligt! med varma bullar alltså.. ;)

2008-11-23 @ 23:51:27
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: tallica

Hahahah ni är juh så jävla sköna!

2008-11-23 @ 23:54:32
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0