Ont i magen!!

Idag vaknade jag upp av att jag hade så jävla ont i magen. Gissa varför?? Jo på grund av den underbara tjejveckan. Fan nu kan jag inte ligga på en vecka...jag som precis hade börjat värma upp. Det finns en fördel med detta och det är att busken på min lotusblomma kan växa fritt i en vecka hahaha! Efter det kommer vaxet fram och då jävlar ska de fanskapen dras ut så jag blir baby len igen! Nästan så man vill ta på sig själv då. Men jag kom på att jag inte sysslar med sånt...det överlåter jag till de söta pöjkarna istället :)

Ha de gött!




Ok så här snygg är inte mitt könsorgan men jag får väl kalla det för vad fan jag vill! 


Kommentarer
Postat av: Thomas

Nu har jag ju bara hört tjejer berätta det.... men blir inte tjejveckan mindre jobbig om du har sex?

Slappnar liksom av.... typ??



Lotusblomma är väl ett bra namn! För övrigt tror jag säkert att den är lika snygg. Fast annorluna förstås hahaha. Men lite lik ändå... Typ. öppnar sig....;-)

2008-11-17 @ 21:45:49
Postat av: tallica

jag har oxo hört det där men vet inte om det stämmer. Låter lite si så där att testa...



Ja jag tycker att min lotusblomma är snygg hehe och nog fan öppnar den sig om den rätte dyker upp haha

2008-11-17 @ 21:53:44
Postat av: Kim

gör det inte grymt ont att vaxa? åh, jag skulle vilja besöka italien. vart ska du bo? vad ska di göra där?

2008-11-17 @ 22:31:00
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: tallica

det gjorde jävligt ont i början ja men nu har jag vaxat mig ganska länge så jag har börjat vänja mig vid det. det gör fortfarande ont ja men absolut inte lika mycket :) jag ska bo i torino nära alperna och plugga :) är sjukt exalterad!

2008-11-18 @ 00:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0