Oops jag sa fel namn...

Har ni någonsin råkat säga fel namn till killen/tjejen ni vart med?? Hahaha yours truly har juh självklart råkat göra det. Det var en väldigt söt pojke...en elektriker vid namn Roger. Det har aldrig varit något seriöst emellan oss utan det kan ha hänt att vi träffat varandra mellan hans flickvänner. Jag hade precis slutat träffa en kille som hette Fredrik när jag var på väg hem till Roger. På vägen dit tänkte jag för mig själv, utan någon helst anledning, att vad pinsamt det skulle vara om jag skulle råka säga fel namn. Sedan fnittrade jag lite för mig själv...brukar oftast tycka att jag är jätte rolig!

Any hoos när jag kom fram så tog det inte så lång tid innan vi började hångla...självklart kan tallica inte hålla fingrarna i styr! Mannen står då och kysser mig i nacken medans han står och håller om mig bakifrån...det är då jag säger:

"Åh Fredrik det kittlas hihi!

Öööhhm va fan sa jag precis tänker jag! Helvete jag sa fel jävla namn!! Han stannar ju förstås upp och frågar mig vad jag sa. Jag visste inte vad jag skulle säga och jag är ganska ärlig av mig som person så jag sa som det va. Sedan bad jag om ursäkt och jag höll på att skämmas ihjäl. Innan det lilla missödet så kände jag hans stånd men jag kan säga er att den försvann på en hundradels sekund....

Så ett råd från mig till eder är att om ni känner att det finns en möjlighet at man kan säga fel namn, gör inte det! Säg för fan istället   Åhhh BABY!!!



Kommentarer
Postat av: Kim

jag har stönat ex-pojkvännens namn vid ett tillfälle..

2008-11-20 @ 14:00:32
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: tallica

HAHAHA du skojar!! det va juh fan mycket värre än mitt! Flåt att jag skrattar men det känns skönt att jag inte är den enda som gör bort mig då och då...ok konstant!

2008-11-20 @ 14:03:27
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0