Orgasm med nudel!

Som det fetto jag är så var jag nyss på McDonalds med en tjej kompis och käkade. Jag kallar henne för min lilla nudel...fråga inte varför hehe. Jag åt en gigantiks dubbel QP....mmmm fy fan va gott det är!! Nudeln jag var med tyckte att jag skulle pröva jordgubbs milkshaken. Jag kommer inte ihåg sist jag drack en milkshake så jag slog till! Jag fick min shake och smakade...åhh herregud va gott det var! Varför har ingen informerat mig om detta tidigare???!! Känns juh som att jag har gott miste om flera år av shake överdos!! Då fäller min lilla nudel denna klockrena kommentar!

"Mmmm som en orgasm i munnen..."

Så ser hon så jävla nöjd ut hahaha!



Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, bara från huvudet. =)

2008-11-27 @ 23:03:51
URL: http://fucklifeimlivingformymusic.blogg.se/
Postat av: Thomas

NEEEJJJJ

Dont go that way!!!

Dubbel QP med milkshake.....

Käkar du för många såna är det nog den enda orgasm du kommer att få nöja dig med.

Visst är det såååå gott med junkfood - men livsfarligt för schysst sex!



2008-11-28 @ 07:51:18
Postat av: tallica

Hahahahahahahaha ok ska ha det i åtanke men måste erkänna att Donken maten är ett grovt beroende!!

2008-11-28 @ 13:07:02
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

jaja... du gör som du vill.

Milkshake orgasm eller riktiga.... det är ju du som väljer.

2008-11-28 @ 15:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0