snyft snyft

Oj vad patetisk och sorglig jag är just nu. Jag är svettig, har uppsvällda ögon som det svider i, min näsa rinner som en jävla kran. Mina läppar är torra och spruckna för jag har andats genom munnen hela natten och detta har juh självklart lett till att jag har svin ont i halsen. Men det gör inget, jag kan ligga här...alldeles ensam...all by my self...sjuk.

Ja jag tycker synd om mig själv men vem fan gör inte det när de är sjuka?? Jag vill att någon tar hand om mig nu, helst en karl...en snygg karl som ger mig soppa och håller om mig när jag fryser. Usch jag tror att jag gråter en skvätt om det är ok för er :(


Sen lägger jag mig i sängen igen och fantiserar en stund...så det så!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Bättre sent än aldrig :-)



Lite virtuell soppa, varmt te och honungsvatten.

Dessutom lite pyssel, tyck-synd-om och lite tidnignar att bläddra i. Och förstås stoppa om dig :-)

2008-11-19 @ 20:19:05
Postat av: tallica

ja jag vill bli omstoppad!!!

2008-11-19 @ 23:11:32
URL: http://tallica.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0