Va e de för fel på dig???!!

Härom kvällen ringde Mr D till mig och ville kolla hur jag mår och vad jag gör, det vanliga skitsnacket. Detta är en man jag träffade i somras. Jag trodde att vi hade något på gång men han informerade mig så snällt om att vi bara var kompisar...inget annat. Klicka på länken om ni vill läsa inlägget.

Hur som helst så ringde han. Jag tyckte dåra att eftersom vi är så goda vänner nuförtiden så kan jag berätta att jag har träffat någon. Vet ni vad han säger??

Mr D: Jag blir juh avundsjuk nu...
Jag: Varför blir du avundsjuk. Jag trodde att du sa att vi bara är kompisar?
Mr D: Vah, nej! Vi är väl inte bara kompisar...jag har inte sagt så.
Jag: Öhm...jo det har du...
Mr D: Jag har juh tänkt lägga in en stöt på dig...
Jag: Men asså va e de för fel på dig??!

Vad är det för fel på karln?? Jag trånade och gjorde klart för honom ett bra jävla antal gånger att jag var intresserad. Men då tyckte han att han inte ville förlora min vänskap. Men nu när jag har träffat nån så är jag helt plötsligt jätte attraktiv??

Man vet aldrig vad man har förräns man förlorar det!!!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Vilken loser!!!!

Och du ska ju inte ha en looserkille! Du ska ju ha en toppen kille :-)

2008-11-21 @ 15:45:05
Postat av: tallica

vet du...jag tycker oxo att jag ska en toppen kille!!

2008-11-21 @ 15:48:51
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0