Varför är jag efterbliven??

Jag har kommit fram till att jag är en retard...mentalt efterbliven. Ett jävla cp som inte borde få släppas lös bland allmänheten! Vadan detta upptäckt? Jo härom dagen så pratade jag mer herr McGills i telefon då jag säger att jag enbart utnyttjar honom, jag var juh fullkomligt allvarlig och jag trodde att han förstod det men nej han trodde att jag skämtade. Så igår kväll, efter krogen, gick jag hem till honom för lite av det goda. Då frågar han mig om jag tänkt utnyttja honom och jag tror att det hade blivit nåt förspels snack så jag svarar "yes klart jag gör"! Han frågar mig igen om jag utnyttjar honom sexuellt och den efterblivna (jag) tror fortfarande att det är förspels snack eller nåt och svarar "har du inte förstått det än" lite sexigt. Då blir han helt tyst och frågar mig hur jag hade känt om han hade sagt att han bara utnyttjar mig sexuellt. Då fattar jag att vi inte skämtar eller har förspels snack men då är det försent att ta tillbaka det jag sagt. För om sanningen ska fram så stämmer det juh. Jag flyttar snart så jag kan inte involvera mig känslomässigt med någon.

McGills
brukar hålla om mig hela natten när vi sover tillsammans. När han släpper mig så tar han min arm och lägger den om sig så jag håller om honom. Det har varit så varje gång vi har sovit ihop men inte inatt. Inatt låg han på sin sida av sängen...långt ifrån mig. Har jag förstört något? Det är klart jag har...jag hade inte varit tallica the retard om jag inte hade fuckat upp det på nåt sätt!



Kommentarer
Postat av: Lotta

hej gumman...jag lider med dej, det är precis sånt där jag med gör, varför säger man för mycket och fel saker jämt...hoppas det känns bättre snart,att ni på nåt sätt kan reda ut det,för bådas skull.

Tack,hela lägenheten kommer att bli super snygg, nästan så att jag vill bjuda hit dej på "nytapetserat"fest!

ha de bra

kramar

2008-11-30 @ 09:25:49
URL: http://froggylove.blogg.se/
Postat av: tallica

Då vill jag ha bullar!!!

2008-11-30 @ 15:18:15
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Elica

jobbig situation, men rolig bild, haha:P

2008-11-30 @ 17:04:45
URL: http://elica.blogg.se/
Postat av: Thomas

haha - är det inte just tvärtom??

Att det är just såna som dig om vi behöver fler av??!! Som faktiskt vågar säga som det är, som vågar vara ärliga.

Visst blir det lite knepiga konsekvenser ibland, men i till slut är jag helt säker på att det kommer att bli bra!!

Just eftersom du är ärlig mot dig själv!



och nu har du ju ett bra läge att prata med McGillis... och kanske reda ut allt?

Starta om på riktigt, om du vill/vågar bli kär, eller fortsätta som ni gör. För att ni bägge vill det.



En stor kram!! Ta det lugnt, du är sååååå bra!!!

2008-11-30 @ 19:25:06
Postat av: tallica

nu sitter jag här och är jätte röd om kinderna...lite generad :)

2008-11-30 @ 20:02:51
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0