Finns det någon för alla??

Man får juh höra att alla har en själsfrände där ute någonstans. Stämmer det verkligen? Jag hoppas verkligen det! För annars tror jag att jag kommer att dö ensam.  Finns det bara en själsfrände eller fler? Tänk om man träffar den man ska spendera sitt liv med men inte har fattat det och dumpar personen. Har man då mist sin själsfrände? Är man då dömd att spendera resten av sitt liv ensam?? Oj jävlar! det känns som att mitt tåg har passerat och jag stod bara och titta på när den åkte förbi. Jag förstod inte att jag skulle på det tåget utan vinkade av de andra passagerarna...är det någon som förstår vad jag menar?

Kommentarer
Postat av: Thomas

haha exakt!!!!

Ännu värre är det ju om man haft en själsfrände, men det inte funkade. Så man liksom vet vad man letar efter, den där pusselbiten som passar så perfekt!! Inga andra duger, trots att de är rätt bra....

2008-10-07 @ 10:50:11
Postat av: tallica

Ja precis! Man lyckas juh alltid hitta fel även om felen är obetydliga...

2008-10-07 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0