Har jag blivit könlös?

Jag tror att jag totalt har tappat min sexlust! Jag är inte så sugen på det längre...jag suktar inte efter att få bli tagen! Vad e det för fel på mig? Jag tror att jag har tappat mitt kön...den e borta! Tro mig, jag kollade och den är inte där längre. Jag kommer knappt ihåg sist jag fick ligga. Kan det vara så att om man inte fått något på ett tag så vänjer man sig? Man vänjer sig vid att vara torr.

Men sen när blev jag en torr rutten kärring??! Jag är juh den vilda och sex galna! Inte så att jag springer omkring och ligger jämt men inte heller så att jag har haft det så här torrt så länge. Äh jag får väl acceptera att jag har torkat ut, att mitt bäst före datum har gått ut...sen länge dessutom!

Här är jag...naken och utan kön!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Ta det lugnt!! Du är fortfarande den vilda sexgalna! Vid rätt tillfälle, med rätt kille kommer du att bli sådär härligt våt och kåt!

Det finns inte att vara orolig för, annat än själva oron....



2008-10-11 @ 08:27:27
Postat av: tallica

Åh jag hoppas det!

2008-10-12 @ 22:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0